Kalite Politikamız

Yönsis Bilgisayarın kalite hedefleri aşağıda verildiği gibidir;

  • Satışını yaptığımız tüm ürünlerimizin verilen terminlerinin % 98 oranında gerçekleşmesini sağlamak,
  • Müşteri şikayetlerini % 10 oranında azaltmak,
  • Üretim kapasitemizin bir önceki yıla göre % 10 oranında artmasını sağlamak,
  • Servis hizmeti için müşterilerimize verdiğimiz sürelere % 98 oranında uymak,
  • Yapılması düşünülen tüm tasarım faaliyetlerini en geç 15 gün içinde sonuçlandırmak,
  • Arıza servisinde bekleyen ürünlerin bekleme süresini 6 günün altına düşürmek,
  • Ciromuzu %10 artırmak,
  • Bayi satışlarda ortalama tahsilat süresini 30 günde tutmak,
  • Stok bekleme süresini 15 günün altına çekmek,
  • Kişi başına çalışan personel için yıllık 15 saat eğitim verilmesi.